Porin Joogakerho on perustettu 4.10.1978, nimi muutettiin Porin Joogayhdistykseksi 26.5. 2015.
Joogayhdityksen tarkoituksena on joogan, ihmisen fyysiseen ja psyykkiseen tasapainoon sekä terveyteen tähtäävän menetelmän, tunnetuksi tekeminen. Samalla yhdistys toimii myös joogan harjoittajien välisenä yhdyssiteenä.
Pyrkimyksessään tehdä joogaa tunnetuksi ja aktivoidakseen nykyisiä joogan harrastajia sekä saadakseen uusia harrastajia mukaan toimintaan kerho järjestää yhteisiä tapahtumia sekä alustus- ja keskusteluiltoja. Syys- ja kevätkauden päätteeksi järjestettävät illanvietot ovat muodostuneet kerholaisille miellyttäviksi traditioiksi. Iltoihin on sisällytetty kiinnostavan luennon lisäksi myös tarjoilua, joogaharjoitus ja toisinaan muutakin ohjelmaa.
Yhdistyksen vuosikokous on helmikuussa ja myös sen yhteyteen liittyy lähes aina jokin jooga-aiheinen alustus tai luento.
Yhdistyksen toimintaan kuuluvat myös retket, jotka ovat usein suuntautuneet Suomen Joogaopistolle, Saarijärvelle.
Lisäksi yhdistys osallistuu Suomen Joogaliiton Joogapäiville.
Porissa joogaryhmät toimivat Porin seudun kansalaisopiston, Otsolan kansalaisopiston, ML Joogasalin, Virya-salin ja Astanga Shalan tiloissa. Heidän ohjelmalehtisistään löytyvät vuosittain kokoontuvien joogaryhmien aikataulut ja hinnat. Ryhmiä on sekä aloittelijoille että joogaharrastustaan jatkaville. Jooga on erinomainen mahdollisuus parantaa elämisen laatua !

Huom! lähetämme tiedotteita, jäsenkirjeen yms. pääasiassa sähköpostilla, varmistathan että meillä on käytössä käyttämäsi sp osoite. Ilmoita muutoksesta osoitteeseen info@porinjoogayhdistys.fi

Porin Joogayhdistys ry / Mirja Lamberg